Jak zacząć?

Wystarczy przyjść!

 

Zabierz ze sobą matę (jeśli posiadasz). Pozostały sprzęt do praktyki jogi (klocki, koce, liny) jest dostępny na miejscu.


Weź wygodny, niekrępujący ruchów strój i chęć zmiany swojego życia na lepsze:).

 

Na zajęciach ćwiczymy na boso, ale na wszelki wypadek zabierz skarpety, aby okryć stopy na czas końcowego relaksu.
Obuwie zostaw przed wejściem do sali ćwiczeń, ale wartościowe rzeczy zabierz ze sobą.

 

Bądź 10-15 minut przed rozpoczęciem zajęć. To pozwoli Ci przygotować się do zajęć, a jeśli jesteś pierwszy raz to przyjdź jeszcze wcześniej (15-20 min), żeby móc porozmawiać z prowadzącym.

Staraj się nie spóźniać i nie wychodzić w trakcie zajęć. Sesja jogi stanowi całość. Jeśli wchodzisz w tracie sesji rozpraszasz skupionych uczestników. Jeśli wychodzisz jeszcze w czasie jej trwania narażasz się na kontuzję (poinformuj prowadzącego o konieczności opuszczenia sali na początku zajęć).

 

Na zajęcia przyjdź z pustym żołądkiem. Od lekkiego posiłku powinna upłynąć co najmniej 1 godzina, a od posiłku obfitego co najmniej 3 godziny. Pamiętaj, żeby pić najpóźniej pół godziny przed zajęciami, a w ich trakcie unikaj picia.

 

Ćwicz w ciszy, przed zajęciami wyłącz lub wycisz telefon komórkowy.

 

Jeśli w trakcie zajęć poczujesz nagłą zmianę samopoczucia lub masz wątpliwości czy powinieneś wykonać daną pozycję - zgłoś ten fakt prowadzącemu.

 

Zalecamy przestrzeganie zasad higieny, tzn. dbanie o czystość skóry, stosowanie dezodorantów lub antyperspirantów o niezbyt mocnych zapachach. Jeśli silnie się pocisz przynieś na zajęcia ręcznik do osuszania ciała.

 

 

 

 

copyright by Mandala © 2016 01studio.eu